czwartek, 5 czerwca 2014

Rozliczenie - co z moją listą książek do kupienia?

     Jest czerwiec, a więc połowa roku już za nami. Pora częściowo rozliczyć się z książkowymi postanowieniami noworocznymi. Jak wypadło? Hmmm, nie powiedziałabym, że wspaniale, ale nie jest źle. Dla przypomnienia na mojej liście znalazły się:

     1. "Podniebna Wojna" Adrian Tchaikovsky
     2. "Prawo Caine'a" Matthew Woodring Stover
     3. "Namiestniczka" Księga III Wiera Szkolnikowa
     4. "Wojna w Blasku Dnia " Księga I Peter V. Brett
     5. "Wojna w Blasku Dnia" Księga II Peter V. Brett
     6. "Węzeł bez końca" Stephen Lawhead
     7. "Starcie Królów" George R.R. Martin
     8. "Ja Inkwizytor. Głód i Pragnienie" Jacek Piekara

     Książki, które są w mojej kolekcji :


Przeczytana, czeka w kolejce na recenzje :-)


Przeczytana, czeka w kolejce na recenzje :-)


Przeczytana, recenzja tutaj:



 Przeczytana, recenzja tutaj:



     Jak widać sukces połowiczny, ale jeszcze w tym miesiącu zamierzam sprawić sobie prezent na urodziny i kupić "Ja, Inkwizytor. Głód i Pragnienie". Tym sposobem zostaną jeszcze trzy na drugie półrocze :-) Oczywiście to nie są wszystkie książki jakie kupiłam. Staram się jednak trzymać planu i nie zaczynać nowych serii dopóki nie uzupełnię całej reszty. Będzie ciężko :-/ Pozdrawiam, miłego czytania.
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz