czwartek, 26 czerwca 2014

Dni Fantastyki we Wrocławiu 27-29.06.2014

     Dzisiaj krótka informacja dla miłośników fantastyki. Ten weekend, a więc 27-29. 06. 2014 we Wrocławiu odbędą się Dni Fantastyki. Oczywiście jak to ja, zorientowałam się trochę za późno i już mam coś innego zaplanowane więc się nie pojawię :-(, a będzie się działo. Z tego, co zapowiadają organizatorzy będzie wiele atrakcji. Znaleźć coś dla siebie będą mogli zarówno miłośnicy książek jak i gier RPG, planszowych, komiksów, wielbiciele kultury japońskiej w tym mangi oraz anime. Będzie również strefa dla dzieci, gdzie organizowane będą różnego rodzaju zajęcia. Dla dorosłych sporo konkursów, turniejów oraz pokazów i warsztatów(między innymi pisania scenariuszy do gier).

     Niestety z tego, co dzisiaj zaglądałam na stronę z udziału zrezygnował Jacek Piekara. Szkoda. Jakieś dwa lata temu bardzo czekałam na Targi Książki w Krakowie ze względu właśnie na niego, ale w ostatniej chwili odwołał swoją wizytę :-(, ale na Dniach Fantastyki nie zabraknie innych autorów w tym jako gość specjalny Andrzej Sapkowski. Będzie również włoska pisarka Licia Troisi oraz wielu innych. 

     Na pewno warto się wybrać. Ja bardzo żałuję, że nie mogę :-(

     Tutaj podrzucam link do strony organizatora: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz