sobota, 23 lutego 2013

Anioły i Głębianie u Kossakowskiej



     Do zakupu książki Maji Lidii Kossakowskiej przymierzałam się parę razy. Jakoś nie jestem przekonana do kobiecych autorek fantasy. W końcu namówiła mnie znajoma o podobnych zainteresowaniach twierdząca, że książka jest rewelacyjna. Podchodziłam do tego sceptycznie, ale wzbogaciłam moją kolekcję o "Siewce Wiatru".

     Opis:

     Bóg umarł - stwierdził filozof.
     A może odszedł? - zapytała Kossakowska.
     I postawiła BezPańskie anielskie zastępy w obliczu Armagedonu.

     Daimon - Abbadon i jego przyjaciele Gabriel, Michaś i inni posiadają cechy dzięki, którym widzimy ich bardziej ludzkie oblicza. Asmdeusz ujawnia swą wrażliwą duszę. Ciekawe :-) Każdy z nich mógłby być naszym znajomym.

     Aniołowie i demony o bardzo ludzkich twarzach i ludzkich słabościach. Piją, palą, klną jak szewcy, wdają się w bijatyki i odwiedzają przybytki rozkoszy. Konflikty i romanse. Kryminał i sensacja. To wszystko można znaleźć w książce Kossakowskiej. Dowcipne dialogi i wartka akcja sprawiają, że czyta się lekko i przyjemnie.

     Styl pisarski Kossakowskiej przypada do gustu. Sięgnęłam również po inne jej książki o Aniołach i Głębianach.

     Pozycja szczególnie polecana. Warto przeczytać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz