środa, 1 stycznia 2014

Postanowienia książkowe na Nowy Rok

      W Nowym Roku postanowiłam uzupełnić swoje zapasy książkowe o te tytuły, których brakuje na moich półkach. Są to:

     1. "Podniebna Wojna" Adrian Tchaikovsky
     2. "Prawo Caine'a" Matthew Woodring Stover
     3. "Namiestniczka" Księga III Wiera Szkolnikowa
     4. "Wojna w Blasku Dnia " Księga I Peter V. Brett
     5. "Wojna w Blasku Dnia" Księga II Peter V. Brett
     6. "Węzeł bez końca" Stephen Lawhead
     7. "Starcie Królów" George R.R. Martin
     8. "Ja Inkwizytor. Głód i Pragnienie" Jacek Piekara

     Oczywiście będę też nabywać inne książki. Jakie? To zależy co wpadnie w moje łapki w księgarni.

     Zakup książek nie oznacza, że będą od razu przeczytane. Muszą swoje odstać w kolejce, na półce. Zawsze mam zapas aby nie pozostawać ani dnia bez książki ;-) Więc, mam ich zazwyczaj pod dostatkiem. Korzystam również z biblioteki, dzięki czemu wynajduję różne perełki, o które później chce wzbogacić moją kolekcję, a portfel piszczy. Czego się jednak nie robi dla swojego dobrego samopoczucia :-)

     A Wy jakie książki postanowiliście nabyć w Nowym Roku?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz